FANDOM

Pufnyák road sign 2
FKK CMR
Név Vereskúti Adelin
Nem

Faj

Ember

Életkor

Több, mint 100 év

Státusz

Aktív

Kaszt

Boszorkány

Tisztség

Tanácsfő

Címe(i)

A Veres Torony tanácsfője

Pártállás

Káosz Káosz
FKK CMR Fekete Kard Kompániája
Az Uros nemzetség címere Hollókői Királyság

Különleges képességek

Mozdulatlanná tévő varázs

Hatalmas varázserővel rendelkező boszorkány, aki a Vöröskút melletti erdőségekben lakik. Egyesek szerint már több, mint száz éves, neve ez idő alatt pedig már feledésbe merült. Számos főzet és varázslat tudója, ezenkívül igen régi könyvek és kéziratok birtokosa. Nála található az Acharn-kézirat is, bár azt nem tudni, kitől kapta.

A Vöröskút melletti csata utáni éjjelen ellátogatott a Kompánia táborába, és elvitte a kapitány holttestét, s még azon az éjjelen fel is támasztotta az Acharn-kristályból áradó energia segítségével, azt ugyan nem tudni, mi célból tette ezt. Ezután a zsoldoskapitány szívességből holttesteket adományozott a boszorkánynak kísérleteire.

Három évvel ezt követően a boszorkányhoz látogatók érkeztek, egy lovagokból álló csapat, akik megfejtették az ősi Acharn-kézirat titkát.

II. P. 2-ben a Smaragd nemzetség tagjai találkoztak vele, mikor a Káoszhadúr ellen vívott csatában az utóbbi pártjára állt.

Szintén ebben az esztendőben a Smaragdok megint összefutottak vele Tölgyhalomnál, amikor a Worath ellen vívott csatában a félszemű és harcosai oldalán állt.

I. Cs. 1-ben Hollókő elestekor az új király a Veres Torony felügyelésével bízta meg, és tanácsfői rangot adott neki. Az ekkor kapott Hollópostában tudtuk meg a nevét is.